CZŁONKOSTWO W KZGPOiW

Reklama

Zaproszenie do składania ofert na realizację kampanii promocyjno-informacyjnej - AKTUALIZACJA!!!

Data publikacji:
20-02-2019

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REALIZACJĘ KAMPANII INFORMACYJNO-PROMOCYJNEJ "EUROPA PEŁNA SMAKÓW - TRADYCJA I JAKOŚĆ"

 

 

Konsorcjum w składzie: Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej – Lider, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców I Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych – Konsorcjant, zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym mającym za zadanie wyłonić podmiot, który zrealizuje w/w kampanię informacyjno-promocyjną.

 

Ofertę należy składać na adres:

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP

ul. Miodowa 14,

00-246 Warszawa

 

 

Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 22 marca 2019 r., o godzinie 14.00

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP oraz Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw

W przypadku pytań należy kontaktować się ze Stowarzyszeniem Rzeźników i Wędliniarzy RP – Liderem Konsorcjum, pod adresem e-mail: biuro.srwrp@gmail.com

 

 

 

 

Do pobrania:

SIWZ:/upload/public/specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia1.pdf

Załącznik 1:/upload/public/zalacznik_nr_1_do_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia1.pdf

Załącznik 2:/upload/public/zalaczniki_2-_5_do_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia.pdf

 

 

 

 

 

 

Niniejsze zaproszenie opublikowano w dniu 14.02.2019 r.

 

________________________________________________________________________________________

AKTUALIZACJA !!!

 

Szanowni Państwo,

Informuję, że SIWZ oraz Załącznik nr 1 do SIWZ zostały skorygowane o następujące treści:

 

 

W SIWZ zostało dodane słowo .... "i warzywa" w poniższym fragmencie

 

Przedmiotem zamówienia jest:

3.1 Opracowanie kreacji wizerunkowej kampanii promocyjno-informacyjnej pt. „Europa pełna smaków – tradycja i jakość” (dalej również jako kampania lub program) skierowanej na rynki: Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chińskiej Republiki Ludowej i Hongkongu, obejmującej:

  • świeże, schłodzone lub mrożone mięso i jego przetwory, w tym świeżą, schłodzoną lub mrożoną wołowinę (m.in. karkówka, polędwica), wieprzowinę (m.in. karkówka, schab, polędwiczka, łopatka wieprzowa, szynka, golonka) oraz przetwory mięsne, a także drób wysokiej jakości, pochodzących z Unii Europejskiej;
  • świeże, przetworzone owoce i warzywa, w tym jabłka, owoce z rodzaju Vaccinium, borówka amerykańska, aronia

 

 

W Załączniku nr 1 w poniższym fragmencie zostało dodane słowo ....i warzyw.

 

CELE KAMPANII:  

Celem jest wzrost świadomości u grup docelowych na temat europejskich produktów wysokiej jakości, w tym świeżego, schłodzonego lub mrożonego mięsa i jego przetworów  z wołowiny, wieprzowiny a także drobiu wysokiej jakości oraz świeżych i przetworzonych owoców i warzyw, w tym jabłek, owoców z rodzaju Vaccinium, borówki amerykańskiej i aronii. 

 

 

Do pobrania:

SIWZ:/upload/public/specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia2.pdf

Załącznik 1: /upload/public/zalacznik_nr_1_do_specyfikacji_istotnych_warunkow_zamowienia1_0.pdf

 

 

Niniejszą aktualizację opublikowano w dniu 20.02.2019 r.